Zoom



Jag såg detta citat och blev alldeles varm, det är verkligen så jag försöker se på livet! Dock är det kanske också det som gör att jag stoppas upp ibland; för att jag har så svårt att zooma in och fokusera på nuet. Jag tycker alltid att det bästa är att se the big picture och sträva framåt - inte "stå och stampa". Men det är otroligt viktigt att man gör det ibland, annars blir inte ens resa ordentlig utan mer stressad. Det är därför jag aldrig skulle ha något att ställa upp med i talang eller vara nöjd med att "bara vara student"; jag suger på att gå in i något så djupt - det gör mig bara rastlös och jag får panik... Verkligen något som jag måste träna på! En kombination av dessa är nog det bästa paketet man kan ha! Dröm stort med noggranna delmål på vägen! 
Kommentera inlägget här: