tålamod ...

Jag har kommit in i min "jag vill bli skådespelerska, varför pluggar jag business?! Jag kommer aldrig att vilja ha ett sånt jobb ändå - om det inte är en realityshow på mitt kontor" fas. Den går över men det är jobbigt att motivera sig när den kickar in. Jag säger inte att jag kväver hur jag känner men jag försöker att ta bort de värsta känslorna tills jag kan satsa på det 100 % igen. Lite saknar jag det varje dag - och därför kommer jag att satsa så fort jag är klar med min utbildning - men just nu känner jag mig SÅ halv. Haha. 
Ett tips till dig som tvivlar på att du kommer att komma dit du ska och är rädd för att hamna där du inte vill vara: Jag tänker ofta så, att jag kommer att hamna i det liv som jag absolut inte vill. Jag vet inte varför men ibland tänker jag så; då ska man istället tänka: Varför skulle jag hamna där? Varför skulle det komma en dag då all min drivkraft tar slut? Är man driven och vill någonstans - då kommer man dit! Förr eller senare. Älskade Fredagspodden när de pratade om att vissa människor vill ha beröm för att de anser att de var anledningen till någon annans lycka MEN precis som de sa; för de som vill och de som kämpar - de kommer att komma fram ändå, med hjälp från andra eller inte. MAN KAN FASEN BLI VAD SOM HELST! Ha tålamod! 
Bilder från en pilot som jag gjorde i somras. 
Kommentera inlägget här: