panikångestens dag

Vilken mysig kväll vi hade igår, Markus och jag. Aningen kaosartad också... Efter att ha fått en konstig gråtattack och sagt dumma saker till honom (orkar inte skriva vad och varför), antagligen för att jag har haft ganska mycket ångest det senaste och försökt att inte visa det - då blir en liten sak som Makus säger GIGANTISK och ja, tårarna rann... Även om vi slöt fred så tänke jag vara lite gullig och överraska med favoritöl, en fotbollstidning och lite sånt, ni vet, när han skulle komma hem från fotbollsträningen! Vad händer? Jag går hela vägen dit, köper massor av bra och tar en gratistaxi hem; allt var toppen! DÅ inser jag att hemnyckeln ligger kvar i affären .... Därav fick jag vänta på honom tills han kom hem (trött efter träningen till en tjej med panikångset - yes!) och vi fick åka till affären för att hämta nyckeln...
Vi fick i alla fall en mysig kväll framför gamla Al Pachino klassiker, fransk manikyr och Champange! Nu kommer snart mina vänner och vi ska ligga vid poolen med resten av champangen (?), snacka skit och mysa. Hej!
Välkommen vår och värme!
Kommentera inlägget här: