Min helg

Helgen är över och jag ser fram emot en ny vecka! Lustigt nog bloggar jag inte så mycket på helgerna, jag har paus från mycket av mina tankar och är väldigt oproduktiv. Den här helgen har i alla fall varit fantastisk! Malin har bott här hela helgen och vi har solat, badat, druckit vin och drinkar, ätit tapas, spelat spel och dansat på 5 krogar. What else can you ask for? Jag känner mig lite omotiverad till skolan nu när jag längtar efter skådespeleri men bra nog så är det ganska roliga uppgifter just nu. Imorgon ska jag slinga håret vilket alltid piggar upp! Till alla er som funderar på att bo i USA så kan jag säga att student visum är himla bra. Även om jag vacklar mellan mina majors och vad jag vill - så är det en grym väg in i landet! Jag är så nöjd med det valet. Hörs mera imorgon... 


Kommentera inlägget här: