matkultur

Jag älskar att bo i Kalifornien! Kan inte få nog. Nu sitter jag och myser med te, vanilj-ljus, glosor och E-news. Huden är bränd och kroppen luktar pool - amazing. Idag var vi och handlade massa gott på en 100% organisk mataffär, jag brukar inte vara så noga med det men miljön där inne är så fantastiskt och vill man hitta nyttiga saker så är det the place to go (Lacy Acres). Jag och Markus är väldigt noga med att äta gott och bra, även om det hade varit billigare med pasta och ketchup MEN vi båda är uppfostrade med mycket mat. Både min mamma och pappa har alltid lagat massor av god mat. Någonting som vi har här i USA är Quinoa pasta - så nyttigt och smakar precis som vanlig pasta! Dyrt men ibland får man unna sig ... 
Idag blev det köttfärssås som fick stå i 30 min. Gott!
Kommentera inlägget här: