lyckan i la

Hej!
Här sitter jag och njuter av min långa sovmorgon innan sista lektionen inför helgen går av stapeln. Solen skiner och surret av gräsklippare och fåglar ger mig riktiga sommarkänslor! Jag har bestämt mig för att försöka se om jag kan stanna i LA över sommaren, istället för att åka hem... Det är klart att jag vill träffa vänner och familj men jag vill faktiskt passa på att uppfylla min dröm och faktiskt kolla in skådisbranshen i LA! Jag har ju bott i USA i 2.5 år totalt och alltid velat göra det, så nu får det ske! Jag sitter och mailar med mina gamla acting lärare, som erbjuder sig sovplats, sedan ska jag även bestämma möten med argenturer och fotogtafer. Augusti kommer snabbare än vad man tror! Livet är för kort för att man ska vänta med allt. 
Nu ska jag iväg till lektion, hej så länge!
Kommentera inlägget här: