din egen bild

Jag har tänkt så mycket på vad de sa på Fredagspodden; om man vill tro att man är lite snyggare eller smalare än vad man kanske egentligen är - så är det bra! Ingen ska vara den som kommenterar motsatsen, för man mår ju bättre över att ha en inre bild av sig själv och bära upp den istället för att vara osäker när någon drar ner en till verkligheten. Mitt hår (en minor sak) just nu är inte riktigt vad jag hade velat att det skulle vara - det är superduper ljust och frisören gruggade in hela hårbotten i färg så jag ser ut lite som Legolas ... Men då tänker jag bara att det inte är så farligt, går inte förbi en spegel om jag inte måste och tänker att "det växer ut och hår är ju en enkel sak att ändra". Hade jag haft möten med Agencies eller så; då hade det nog varit jobbigare. Nu ska jag bara gå i skolan och ligga vid poolen fram till sommaren och LA, då kan jag gå till frissan igen! Livet är härligt! Jag är expert på att göra en liten sak till väldigt stor så därför ska jag bara ignorera alla dumma tankar om håret och tänka på allt positivt istället. I mitt huvud är håret fint och nyklippt!
Just nu: Jag har mysig morgon och planerar LA i Augusti. Imorgon kommer Markus syster Johanna hit! 
Här ser ni mig - blond i ett stökigt sovrum en solig torsdag i Santa Barbara. 
Kommentera inlägget här: