Spontant är bäst!

Ett sent hej från mig! Hoppas att er helg har varit bra. Jag har haft det väldigt bra i alla fall! Det stämmer verkligen att spontant alltid blir bäst. Vi skulle bara äta en lunch i China Town men det blev en helt underbar i LA, Hollywood. Hotellet var helt sjukt fint och lyxigt, de hade en väldigt bra deal denna helg. Vi har ätit god mat, gått ut på många bra barer men en var helt galen! Den heter No Vacancy och ligger på en bakgård vid hollywood blvd. Jag och Markus ställer oss i kön med väldigt blandat folk; vakten släpper in väldigt långsamt och väljer hur många han vill ha in. När vi väl kommer in, går vi och 5 andra upp för en ranglig trappa mot tre hotellrum. Ena dörren är öppen och vi går in, no turning back... Inne i rummet sitter en tjej på sängen och säger; välkomna hit, förbered er för en show och ta inga kort. Innan hon började prata hann jag tänka 100 tankar om att vi skulle bli tvingade att ha en liten swingers klubb där inne... När hon väl pratat klart; flyttar hela sängen på sig och i golvet finns en trappa ner, i mörker. Jag tittar på Markus och antyder att vi borde gå, men vi gick ner... Tur var väl det! Vilket coolt ställe! Fantastisk terrass med dansare, bål istället för helrör, underbara människor och fantastiska cosmopolitans! Vi stannade hela kvällen. Igår blev det lite lugnare med bubbel på takterrass och god middag. Idag åkte vi till santa Monica pier och solade innan vi åkte tillbaka hem. Åkte också förbi en svensk godis affär! Så gott! 















 
Kommentera inlägget här: