skiss och akryl

Alltså, jag är faktiskt imponerad av mig själv! Hur kan jag lyckas få så bra betyg som jag har lyckats kamma hem, när jag är så fruktansvärt multitaskande (drömmande) under just den timmen/timmarna då klassen äger rum. Det är verkligen otroligt hur effektiv, kreativ och driven jag blir precis de minuterna inne i klassrummet. Jag gör flera långa listor med To Do:s angående mail och samtal som bör göras till LA och 100 andra människor som jag vill jobba med, affärsplaner och skissar tavlor (speciellt idag eftersom jag behöver nya). Idag har jag varit väldigt trött på linjen jag studerar, Business, och har därför valt att inreda och måla. Jag gjorde en Zebra med akryl färg - snygg om jag får säga det själv! Nu ska jag lägga mig och läsa lite ... Får inte komma efter bara för att jag har en dålig dag .... Hej så länge. 
Kommentera inlägget här: