ro ro ro

Hej!
Vilken härlig dag! Idag har varit en sån dag då jag har ro i själen och allt känns så skönt och härligt. Allt som ibland kan kännas jobbigt eller ifrågasättande har bara besvarats med: "allt löser sig, lev livet". Håret har varit ofixat, huden kletig och magen svullen men jag har inte brytt mig alls - jag är bara så glad att vara mig! Det är så härligt när jag har ro för jag kan aldrig hitta ro om jag inte har vaknat med den; jag kan aldrig gå på yoga eller läsa en bok i en hängmatta för att försöka finna ro - finns den så finns den annars får man bita ihop. Idag har vi gått första dagen i sommarskolan, kändes väldigt stressande eftersom vi ska läsa av två kurser som normalt är 16 veckor styck; på 6 veckor tillsammans ... Ska bli roligt att sätta tänderna i någonting dock, både litteratur och kommunikation ska vi läsa. Efter skolan lagade jag en lyckad lunch, när den var uppäten tog jag en härlig powernap som var perfekt lång och gav mig massor av ny energi till att göra alla läxor och ta en promenad. Jag gick igenom våra hills och tittade på alla stora hus som blickar ut över havet, jag hade en podcast i örornen och solen började gå ner i horisonten. Nu sitter jag på vår mysiga uteplats i en filt och lyssnar på slutet av podcasten, bloggar och tittar på nya tavlor. Vill ha lite mer färg här hemma men budgeten är inte på topp just nu - kanske kan jag sälja något? Ska kika på det. Hittar i alla fall många fina på Zazzle.com! 
Min dagliga inspo: 
Kommentera inlägget här: