ny människa med avslitet hår

Vad gör jag för fel? Varför kan inte saker och ting gå smidigt NÅGON GÅNG? Anton och Markus fyllde i sina skattedeklarationer för IRS (Amerikanska SKV) på 15 min ... Jag? Hm. Det har nu gått två dagar, jag har slitit av lite hår och hunnit få panikattacker. Dessutom har jag skickat runt hysteriska sms till familjen för att få hjälp... Nu verkar det ha gått bra, men givetvis skulle min blaknett bli den som krånglar eftersom att jag inte har åkt hem på ett tag och därför räknas som resident for tax purposes ... Här straffas man för att inte åka hem, hehe. Nu har jag löst allt tror jag men det är alltid så irriterande att mina ärenden ska gå så mycket mindre smidigt än för andra! Nu har jag dessutom laddat hem Office paketet på min nya MacBook Air och känner mig som en ny människa! Jag har en dator och office! Kanske blir inte alla så glada för just Office paketet men för någon som skriver mycket och gör många power points med pitchar och idéer - känner jag mig äntligen hemma igen! 
Min dag: hike i rosa!
Kommentera inlägget här: