Mentalt utmattad

Fy vilken dag! Lägger mig med väldigt svullna ögon och tomma gråtkanaler, helt slut efter en mental resa under eftermiddagen. Har varit lite nere det senaste, längtat hem till familj och nästan känt mig lite vilsen. Min släkt är inte så stor och alla blir äldre och äldre, känner mig nästan lite panikslagen över hur lite tid jag spenderar med många av de som inte har så lång tid kvar. Det är väl normalt att bli lite blödig ibland när man bor på andra sidan jorden men ännu jobbigare är det när allt kommer över en på samma gång: "jag saknar teatern, varför pluggar jag inte det?" , "är jag verkligen en business tjej?", "varför bor jag borta från min familj och mina vänner?", "varför följer jag inte min dröm?", "eller gör jag det?" Etc ... Dessa frågor gör att det blir svårt att plugga, jag vill bara klä på mig myskläder, lägga mig ner av utmattning och kolla på serier som aldrig tar slut. Orkar inte träna eller vara duktig, men måla orkade jag! Nu känns allt bättre och jag känner mig mer på rätt spår. Det är bara att ta fram sin lista med allt ICKE AVKLARAT och försöka se min drömframtid :-). Den finns nu i tanken och jag kan somna gott, bredvid världens finaste kille. 



Kommentera inlägget här: