kaos resa

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev... Nu ar vi framme i Phoenix, AZ och har haft en underbar dag med morbror och hans familj. Vi satt uppe och drack drinkar till klockan 5 sa ingen ar vidare pigg, men efter lite kaffe och bad i poolen borjar humoren atervanda. Resan hit var verkligen hemsk! Dar satt vi och sjong, jag laste vouge och allt var bra - tills bilen ballar ur mitt ute i oknen! Motorn borjade lata och koka... Vi stannade for att kyla bilen lite i skuggan och for att fylla pa vatska, efter 30 min kunde vi rulla ivag igen men inte sa langt innan matarn visade rott igen och motorn skrek, nu var vi annu mer mitt ute i ingenmansland! Jag hade pa mig svarta jeans och borjade fa lite panik eftersom det var 110 farenheit ute! Vi kunde varken aka fram eller bak och solen stekte pa bilen - vilket inte gjorde saker och ting battre. Efter nagra timmar av panik kunde vi rulla ner till en repairshop (genom att gena over sanddynan som skiljer de tva vagarna at) 80 dollar senare kunde vi borja aka igen. Genomsvettiga och sena kom vi fram efter 11h ... 
Idag har vi i alla fall haft det bra, nu sitter jag med ett kallt glas vin och njuter i kvallssolen! 
Kommentera inlägget här: