För mycket tid?

Jag blir så konstig av att vara ledig! Det är så mycket som jag vill göra i livet men när man är student så hinner man inte så värst mycket mer än skolan. NU däremot - har jag massor av tid att göra allt det där! Jag blir så stressad och överväldigad över hur mycket tid som finns! Låter det konstigt? Lite kanske... Ännu mer jobbigt är det på kvällen när jag inte gjort något storsinnat ! Väldigt dumt att ha denna inställning på sin lediga tid! Imorgon ska jag göra en lista och istället planera upp mina planer! 
Idsg har vi bara varit hemma och vilat upp oss efter en tuff helg... Vi åt en lång frukost på vår patio och låg lite vid poolen under eftermiddagen, jag har haft ont i magen och legat med te & skvallertidning... Mysig måndag ändå! Snart åker vi till Phoenix och hälsar på morbror med familj! 
 



Kommentera inlägget här: