en liten update om midsommar

Hej! Hoppas att ni hade en bra midsommar! Min var väldigt mysig och ganska lugn, vi bestämde oss samma dag för att fira lite. Handlade massor av god mat och dryck, dukade upp och sjöng! Våra vänner har åkt hem till Sverige men en Amerikan kom över och var med en stund. Det är verkligen galet hur mycket jag helt plötsligt saknar vårt lilla land och allt som hör till! Igår var jag därav lite snurrig och gjorde inte så mycket mer än att plugga och äta choklad... Jag mår lite bättre och har börjat se sommarskolan som mitt sommarjobb - det är inte alltid så roligt men det är nödvändigt. Idag kommer Markus föräldrar hit och ska stanna ett tag, kul med lite bryt i den dagliga vardagen! Nu sitter vi på ett cafe och skriver så ögona blöder ... 



Kommentera inlägget här: