arizona dag

Hej! Här sitter jag i ett svettigt Phoenix och lyssnar på nervösa män som kollar på hockey ... Kunde inte bry mig mindre faktiskt men det är trots allt många svenskar i NYR så jag hoppas väl på dem då! Vi har ju också kära Håkan som har skrikit Ullevi ur skorna. Jag är inte ett fan så jag är inte ledsen över att inte vara hemma, men killen hade velat gå. Jag har svårt att lyssna på sån musik, Kings of Leon, Håkan etc. Låter lite väl gnälliga ibland tycker jag och det är inte någonting som jag mår bra av. Jag gillar musik som är inspirerande! Jag vet att alla låtar  av Håkan inte är så, men det är liksom sättet han sjunger och politiken bakom som jag har svårt för. Dessutom är jag inte så förtjust i konserter no matter who is on stage. Blir rastlös och vill sätta mig i en bekväm stol med ett glas vin... Jag har börjat pitcha min nya idé för morbror och Natasha, de gillar den men det är svårt att komma undan att bli stämd! Tröttsamt men så är det, nu försöker jag komma runt det ... Det är en avancerad idé som kräver att jag hittar ett bra team! Spelade in en podd idag som jag lägger till i mitt bibliotek, känner jag mig nöjd med några av filerna så kanske jag klipper ihop en liten podd och lägger upp på iTunes. 
Kommentera inlägget här: