svettigt poolbad

Nu sitter jag med en varm kopp vaniljte, tända ljus och droppande hår. Dagen började ganska dåligt eftersom jag var trött efter en lång natt med magvärk (den jag har varje månad), somnade i soffan i alldeles för många timmar efter skolan och var väldigt omotiverad för att öppna böckerna. DÅ sa jag till killen att vi skulle gå ut och gå - det hjälper ju alltid! Den krispiga luften sögs in i min torra kropp och benen kändes starka! Efter det hade vi ett gympass hemma och genomsvettiga i vår varma lägenhet bestämde vi oss för att hoppa i poolen i träningskläderna (kloret renar vattnet så jag tror inte att de andra i poolen blev så arga) ... UNDERBAR kväll och nu är jag motiverad till tusen! Pratade om vår tv som vi har varannan vecka i vårt rum (vi har två tv men tre rum, så den lite mindre flyttar vi runt) och då sa jag till Markus att vi borde ha den i vårt rum de veckorna då vi har en jobbig klass på onsdagar, som alltså bara är varannan vecka. Det är så roligt att jag alltid ska försöka fördela min ångest och jämna ut den, haha. Jag känner mig själv såpass väl att  jag vet när jag behöver göra det och det hjälper alltid! 
Rött idag:

 
Kommentera inlägget här: