svettas bort

Hej! Hoppas att ni har en bra vecka. Idag har jag bara njutit av att drömma om skådespeleri, dansat zumba och kollat på vikings! Det kändes verkligen som att jag svettades bort massor av gammal förvirring, identitetsångest och saknad - jag känner mig så hel efter att min skådespeleri-ådra vaknade till liv på riktigt! På nytt född och med ett nytt vitt blad i handen. Svårt att förklara, men jag har faktiskt gjort en hel podd om min uppenbarelse (inte religöst menat) - håller just nu på att klippa och lägga in lite pausmusik, den blir 30 min lång och jag kommer att prata om olika vardagliga tankar och problem, inspirera (hoppas jag) och sprida skratt! Den heter Leva Loppan (efter mitt smeknamn), så håll utkik! 
Imorgon ska jag bli bjuden på dejt av min fina, längtar! Hörs imorgon! 
Kommentera inlägget här: