podcast

Och där var fredagen slut. Huden är varm av solen och det goda vinet från vingården sipprar ner i strupen. Jag har precis publicerat min första podcast, vilket känns läskigt men väldigt kul. Jag vet att den inte är perfekt men jag vill inte hålla på att klippa tills den blir tråkig och kanske tappar lystern (om det finns någon). Det vore kul om ni gillade konceptet och mina tankebanor, jag älskar att prata om saker som jag funderar över men också att inspirera er. Imorgon kommer en man som ska värdera vår lägenhet och vår landlord, därför har jag städat som en tok ikväll och ska även fortsätta imorgon ... Skönt att inte plugga så mycket i helgen! Mycket tid till annat kul!
Ska måla tavlor med lupiner till hallen, träna zumba och måla om mitt lack på naglarna ... Här är min podcast för er som vill lyssna! Imorgon tänkte jag skriva lite om "att försöka" hur vet man att man verkligen har försökt?
Kommentera inlägget här: