Lockar utan värme eller tång

Hej! Ett tips till dig som hatar att gå upp tidigt på morgonen; locka dig med någonting! Jag vet inte hur männen i mitt hur kan gå upp och bara köra på med allt tråkigt, en känslomänniska som jag måste ha någonting att se fram emot! Jag går upp lockandes av en podcast, tänker på vilken frukost jag ska äta, tänder ljus och öppnar fönster, sätter mig vid mitt bord och fixar mig med frukost och kaffe vid min sida och en pod i högtalarna. Då blir det enklare! Det är också roligt om man är lite spänd på någonting eller ska göra sig fin - vill du kombinera? Jag hittade ett roligt knep på hur man kan få fina lockar över natten! Min video är tråkig och jag ser ut som ett vrak men ni ser i alla fall hur man gör! Resultatet efter 1 MINUT finns på fotot nedan (skulle bara snurra om två...) jag ska sova med detta nu .. Visar imorgon!
Update: La inte upp videon här, måste konvertera om den och dessutom lägga upp på YouTube - kanske ska man ha lite mer kläder nästa gång? Hehe här är bilder i alla fall! Du fäster en nylonstrumpa runt huvudet och trär över hår om och om igen tills slingan är helt insnurrad! Släng i lite spray eller glans innan!
Kommentera inlägget här: