kasta lasso!

Vad gör du när livet springer ifrån dig? Slänger du ett lasso eller står du ensam kvar? För mig är det viktigt att ha kontroll på mitt liv och aldrig halka efter men ibland gör man det. Ibland känns det som att jag står vid en tågstation och vinkar mitt liv hejdå medans jag står kvar och ser förvirrad ut. Så är det helt enklet ibland, för alla kan jag tänka mig? Det viktigaste blir då att sätta sig ner och tänka ut vad det är man känner stress över eller varför man känner sig kvarlämnad - det kanske låter konstigt men papper och penna (säger jag ofta) är himla bra saker till att finna ångeskällor eller mål man vill klara av i livet. Låt aldrig erat liv åka ifrån er, släng ett lasso över det envisa skrället och säg åt det vad som gäller ;) Lägg upp en plan! 
En till present på vår 3-års dag, fina killen! Jag hade spanat in dem .... 
Kommentera inlägget här: