Ett steg till

Det är alltid sån boost att göra saker som man har pratat om att man ska göra: i detta fall en pod! Kul också att så många lyssnat redan! 111 st när jag kollade senast ... Till det som jag vill prata om: hur vet man när man försökt? Då pratar jag om mål och drömmar. Jag kan titta tillbaka lite ibland och undra om jag verkligen försökte, eller lurade jag mig bara det för att det var en lätt utväg? Det är nog en svår fråga att ställa sig själv men är man ärlig så brukar det komma fram ett svar. Vad hade jag kunnat göra mer? Vad är det som gör att jag lägger ner? Vad kan hända om jag fortsätter? Inga svåra frågor men ändå viktiga. Ibland undrar jag om jag ger upp för tidigt med saker och ting - företag, kurser, tavlor, ett träningspass, en utekväll som känns trist eller en maträtt som ser grå ut. Jag har bestämt mig för att alltid gp ett steg till när jag tror att det inte är någon ide att försöka mer! Hoppas att det går mot det positiva!
Idag: grillat och mysbricka i sängen!
Kommentera inlägget här: