vart ska man titta?

Varför kan jag inte bara vara "som alla andra"? Varför kan jag inte tycka om att gå på Universal Studios, gå på Hollywoods walk of fame, vilja gå och titta på ELLEN eller drömma om att se en Broadway show i NYC? Allt detta ger mig ångest att tänka på, för jag blir arg att det inte är mig folk tittar på - visst låter det dumt? Jag vill inte vara den som åker runt och tittar; jag vill vara den som folk åker för att titta på. Det känns patetisktför mig, på något konstigt sätt, att göra turistsaker. Det blir så genomskinligt på något sätt. Kan inte riktigt förklara, jag vill inte att någon ska ta åt sig för det är jag som är knäpp här! Jag hoppas dock att den här känslan kommer att resultera i att jag kanske kommer att ni dit som jag vill. Istället för att lägga mitt liv på att åka runt och titta på andras verk så kan jag lägga mitt liv på att bygga något riktigt stort. Missförstå mig rätt. 
Kommentera inlägget här: