Vakna från ytlig grop

Vilken underbar dag! Poolhäng, Buffalo chicken sallad till lunch, mys med malin, vin, tacos och spel under kvällen! Helt perfekt och vad jag orkade med. Man blir så trött av träning och sol.
Det var så lustigt när jag lyssnade på fredagspodden härom dagen så sa Amanda att hon ofta kommer i mörka hål där hennes självförtroende blir 0. Eller självkänsla kanske man ska säga. Det hamnar jag också ut för när jag mår dåligt, man tycker att man är oduglig och ful. MEN som de sa; de dagar som det blir så händer det alltid någonting hemskt som man hör om som får en att vakna upp. En realiy-check på hur glad man ska vara över vas man har! Man känner sig så dum över hur man tänkte men jag blir ofta också lättad över att jag tog mig ur det där mörka hålet. Det är synd att man ska få behöva höra på någons hemska öde för att vakna upp; men så är det väl helt enkelt ibland... 
Kommentera inlägget här: