utsatt framför kameran

Usch... På tv pratar de om hur många de är som har tvingats till ofrivilligt samlag eller tvingats posera nakna för kameran. Då kom jag och tänka på när en producent (vill inte nämna bolag men det är välkänt) bjöd mig till ett hotellrum för att göra en audition i efterhand. Filmen skulle bli stor och jag var så glad att de hade ringt mig, lite konstig plats men det kanske var så man gjorde; tänkte jag. Det är läskigt hur mycket man gör utan att tänka när man vill något väldigt mycket. Han tvingade mig att posera i underkläder - för det var man tvungen till om man ville ha rollen, det var tydligen ett sätt att se vem som skulle få rollen. Han sa att jag skulle kyssa en kille i filmen men eftersom att han inte var där så skulle jag öva på honom, producenten. Allt var hemskt. Jag kände mig lite konstig efteråt men tackade för hans tid och gick. På vägen hem kräktes jag nästan och ringde till mamma, det var fruktansvärt. Det blev så genomskinligt vad han hade gjort och jag blev arg på mig själv som inte hade sett det. Han skickade sms till mig länge efteråt och kom till tillslut  min lägenhet med kameran och sa att han tyckte att det behövdes lite fler bilder för att kunna bestämma, jag tackade nej. Vilka människor det finns. 
Kommentera inlägget här: