Update Cleanup

När jag skulle sova igår så tänkte jag lite på mitt inlägg som jag skrev angående Ocean Cleanup. Jag vill verkligen inte låta nedverderande till denna fantastiska uppfinning, jag ville bara peppa till att alla har möjligheten att göra bra saker, som detta. Problemet med sopor i haven har ju funnits länge - så i detta fall fanns problemet men lösningen inte - det behöver ju inte handla om brist på lösningar utan resurser, tid, angagemang osv. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig egentligen, men jag vill förklara att jag vet om hur stort problemet med skrot i haven har varit - länge, det som jag menade igår var att i många fall är det problemet som är svårt att hitta och inte lösningen. Även om det inte just var så nu. Ni förstår säkert hur jag menar .... Det kunde ha varit vilken ny produkt som helst - det var just ordet geni som jag ville omformulera eller ta ner på jorden för det skrämmer nog många, mig inkluderad, från att tro att man kan. Man behöver vara ett geni för att göra underverk :-).
Kommentera inlägget här: