rynkor och pension

Jag har läst och hört att om man vill motverka rynkor, speciellt vid ögonen, så ska man börja vid 22. Så, det är dags för mig att börja smörja ansiktet med något annat än body-lotion! He he, skämt och sido så brukade jag vara noga med produkter innan jag blev student igen - men tack vare Amazon (en hemsida i USA med mycket bra priser) så kan jag lyxa till det trots det faktum att jag är student! Jag tror att ansiktsprodukter är bättre ju dyrare de är, de studier jag läst online om just MUVAZI styrker i alla fall det. Det är nog lite med rynkor som det är med pensionssparande - man tar det sen, när det kanske är lite sent påtänkt ... Jag tänker börja nu! Med rynkorna alltså, pensionen får vänta tills jag blir anställd igen .... :- ) 
Detta set kan jag klicka hem för ca 350-400 SEK istället för 1500 SEK, that´s a good deal people!
Kommentera inlägget här: