rusk helg

Regn och rusk. Ingen vidare bra start på helgen, men har man kunnat överleva 19 år i Sverige så kan man väl överleva en helg! Idag tänkte vi gå på Happy Hour med våra vänner och kanske gå ut senare ikväll. Något annat kul är min nya app som jag håller på att jobba med - ju mer jag skriver och lägger upp informationsblad om den som ska skickas rill Svenskt Näringsliv - ju mer älskar jag den! Jag har ju många kontakter inom skolan och hoppas att det ska kunna hjälpa till vid lansering... 
Nu ska jag städa upp och sedan äntligen dushca med mitt nya balsam! Det finns få saker som gör mig så glad som goa dofter - denna doft (Herbal Essences) är ju en gammal klassiker som jag inte haft på åratal! En billig produkt som faktiskt är helt grym. Härligt med nostalgi :-) 

Kommentera inlägget här: