jobb som speglar mig

Hej! Äntligen kan jag blogga! Vart ska jag börja? Denna vecka har varit full av åsikter som har flugit fram och tillbaka mellan olika artiklar, böcker och nyheter - känner mig helt slut. Dessutom har vi redan haft prov och uppsatsinlämning... Det är intressant att skriva om framtidens arbetskraft kommer att ha formats av sociala medier och hur det ändrar vårt samhälle - men det är svårt! Vad jag har lärt mig är att jag kommer att vilja ha ett jobb som jag identifierar mig med - ett jobb som speglar mig! TV Journalist gör verkligen det, jag hoppas att jag kan komma dit. Det handlar bara om hur mycket man kämpar och varför man kämpar; vill man något riktigt mycket så kommer man dit - förr eller senare. Om man inte ger upp dvs! 
Underbar dag och fika med Malin idag
Kommentera inlägget här: