inrednings instagram

Usch vilken dålig dag. Sjuk, trött och massor av att läsa går inte riktigt ihop. Jag har i alla fall hittat en Television, Film and Media utbildning på Cal State LA som jag vill gå, där de har Broadcast Journalism - vilket jag vill gå! Då är det mer media inriktat. Idag när jag skulle kolla mitt betyg från mitt senaste ekonomi prov så stog det F! Ja fick sån klump i magen samtidigt som jag vet att det är fel eftersom jag har mitt prov och mina poäng framför mig - och det är verkligen inte F, så det måste ha blivit något fel när hon skrev in betygen. ÄNDÅ jobbigt att ta tag i och reda ut. Min lärare är en äldre dam som avskyr internet så det har säkert hänt flera. Ska nog lägga mig framför en film med lite popcorn nu tror jag,
Hoppas att er dag var bättre. 
Tänkte att jag skulle starta en inrednings-instagram. Så slipper mina följare att se det varje dag .. :- )! Det är bara så himla roligt att pyssla hemma!
Kommentera inlägget här: