envis ådra

Jag blir så trött på mig själv! Det är vissa saker som jag förösker ändra på, vad gäller mig personlighet. Jag har lyckats med mycket, vilket jag är stolt över: bli bättre på att genomföra saker som jag säger, göra saker mera noggrannt och lyssna mer på min inre röst. Det är inga enkla saker ska ni veta - men mitt tips är att think twice i många sammanhang. Som när man ska avboka ett event eller står och slarvar med kryddningen; tänker man en gång till så säger min röst "nej du ska inte vara sån" och så är jag inte det! MEN det finns en sak som verkar vara helt omöjlig att tona ner på... Entreprenörsådran... Den är inget dåligt men det finns inte riktigt tid för den just nu, det verkar jag dock inte förstå. Jag tänker en, två och tre gånger extra men varje gång säger bara sinnet "JA vad kul, vilken världsomskanade idé! GO GO GO!" då är det lite svårt att dra sig ut... Nu sitter jag och mailar med App-bolag, sponsorer och Jan Björklund - nu undrar ni kanske vad detta kan vara? Hehe. 
Nu ska jag plugga lite till ljudet av regn och rusk. 
Kommentera inlägget här: