alla hjärtans

Hej på er! 
Idag är det en utan mina favoritdagar under året; alla hjärtans dag! Många skriver och uttrycker sig att "varför ska man bara visa kärlek en gång om året, jag vill vara kärleksfull varje dag" eller "ens man borde köpa blommor varje dag och inte bara en dag om året". Alltså, snälla - jag tycker att det är underbart att det finns en dag då allt är rött och rosa (bokstavligt talat i USA), där man visar lite EXTRA uppskattning och kanske köper present eller blommor. Jag och Markus är kärleksfulla varje dag, absolut, men jag skriver inte brev varje dag, vi lägger inte så mycket pengar på dyr mat varje dag och vi äter inte hjärtformad choklad varje dag! Dessutom skulle det inte vara lika roligt att få blommor om man fick det varje dag. Jag menar, varför vara så anti? Jag älskar i alla fall denna dag! Det är viktigt för mig att inte bara visa kärlek till min fina kille utan också till familj och vänner. Jag hoppas att alla har haft en mysig dag, för er som firar, och att ni känner er älskade och omyckta! Nu ska jag hoppa in i duschen och se om någon har hittat mina små kort som jag ställt upp i huset :- ) Puss! 
Kommentera inlägget här: