vardagens produkter

Jag är student men jag måste ändå lägga lite pengar på skönhetsprodukter, jag kan bara inte sluta även om plånboken stirrar mig i ansikter och säger "olja till håret? När blev det ett kriterie i en 22 årig students liv?". Det finns faktiskt några saker som man kan få för en medelstor peng som fungerar utmärkt! Jag använder dag och natt-kräm (varje dag), en kräm till håret innan föning, en olja till håret efter behandling, hårimpackningar 2-3 gånger i veckan, ansiktsmask någon gång i månaden, är noga med att smörja kroppen varje dag med lotion och ser ofta till att ha representabla naglar... Jag är bara sån! Detta är några av produkterna som jag använder - det behöver inte vara dyrt för att det ska vara bra! (Ja, parfymen var väl ganska dyr).

I am a student but I still have to put some money on beauty products, I just can not stop even if the wallet is staring me in face and says "oil for your hair? When did that become a criterion of a 22 year old student's life?". There are actually some things you can get for a medium sized money that works great! I use day and night cream (every day), a cream to my hair before blow-drying, an oil to my hair after the treatment, deep treating conditioner 2-3 times a week, face mask once a month, I am sure to put lotion on my body every day and tries to have representative nails every day... I'm just like that! These are some of the products that I use - it need not be expensive for it to be good! (Yes, the perfume was well pretty pricey).
Kommentera inlägget här: