vad har jag gett mig in på?

Vad har jag gett mig in på? Herregud, 25 April så ska jag sitta i panelen på Honors Students Conference och bedöma, diskutera och prata om de tävlandes uppsatser! Allt börjar med att de läser upp vad de har gjort, en uppsats, ett foto eller en annan tolkning av ämnet Beauty - sedan ska jag sätta igång publiken med frågor och motargument, så läskigt! Honors student är ju de programmet där alla med ett visst GPA går (bra betyg) så det lär ju inte vara några dåliga grejer de läser upp, hjälp! Jag gör det bara för att börja träna på att synas och prata inför folk igen, har tappat det lite, så att jag kanske vågar föreläsa... Nu ska jag skriva en uppsats om en helt annan sak; frihet, respekt och mönster - kan ju inte bli annat än bra! Först research: 

What have I gotten myself into? My goodness, 25th April, I'll sit in the panel on the Honors Student Conference and assess, discuss and talk about the contestants essays! It all begins when they read up what they have done, an essay, a photo or a different interpretation of the topic Beauty - then I'll reach out to the audience with questions and counter arguments, so scary! Honors student's the program where anyone with a certain GPA goes (good grades) so there will probably not be any bad stuff they read up, help! I do it just to start training on appear and speak in front of people again, I have lost that ambition a little, so this is a good step before I start doing lectures on school ... Now I will write an essay on an entirely different matter; freedom, respect and patterns - can not become anything but good! First Research:
Kommentera inlägget här: