upp och hoppa

Hur underbart är det inte att stata dagen med ett gympass, SATC och hemma manikyr? Jag önskar att jag kunde minnas det lite oftare när jag ligger och drar mig ... Trodde verkligen inte att jag skulle orka komma upp så tidigt idag eftersom solen inte lös mig i ansiktet och lakanen kändes inte alls så kalla och hemska som när jag skulle gå och lägga mig, men jag kom upp! Nu ska jag iväg till skolan, sedan är det helg!

How wonderful it isn't it to start the day day with a workout at the gym, SATC and manicure? I wish I could remember it more often when I lie in bed and hate myself for setting the alarm too early ... Did not really think that I would be able to come up so early today because the sun does not shine in my face and the sheets did not feel so cold and horrible as when they did when I went to bed, but I came up! Now I'm off to school, then it's the weekend!
Kommentera inlägget här: