peppad av andra

Jag har så många vänner som har lyckats med sina bolag nu det senaste, Elvira Eriksson med hennes klockmärke Mockberg och Martina och Sanna med Elvrira Designs! (kolla in kolla in). Så roligt att så många vågar göra det man drömmer om och styra över sitt eget liv! Jag blir så inspirerad till att ta tag i mina egna idéer! Kanske under sommaren om jag inte har så mycket i skolan ... Idag har vi haft en lugn dag med plugg på Starbucks, lövbiffsgryta, 3000 ord i min uppsats och några glas Chardonnay! Jag minns när jag tyckte att bloggande var så fjantigt - vem skulle bry sig om vad jag tycker eller gör? Detta var ju många år sedan, nu har jag verkligen en helt annan syn på det (eftersom jag bloggar själv) jag tycker att det är ett fint sätt att inspirera och motivera! Ibland läser man kanske för att man vill bli peppad och ibland för att man känner för att komma bort lite från sin egen vadag - vad vet jag? Tycker i alla fall att det är så roligt att blogga och jag är så jäkla glad för alla nya läsare - ska låsa upp mitt kommentarsfält inom kort! 

I have so many friends who have succeeded with their own companies in the recent past: Elvira Eriksson with her watch brand Mockberg and Martina and Sanna with Elvrira Designs! (check out check out) . So great that so many dare to do what they dream of and taking control over their own lives ! I get so inspired to grab my own ideas and start my own thing! Maybe in the summer if I do not have much in school ... I will absolutley start my own business sometime in my life! Today we had a calm day with studying at Starbucks, steak, 3000 words in my essay and a few glasses of Chardonnay ! I remember when I thought that blogging was so silly - who would care about what I think or do ? This was many years ago, now I really have a completely different view of it (because I blog myself) I think it's a great way to inspire and motivate ! Sometimes people read maybe because they want to get psyched and sometimes because you feel like getting away a bit from his own "everyday life"- what do I know ? I think in any case that it is so much fun blogging and am so damn happy for all the new readers - will unlock my comment field soon!
 

 
 
Kommentera inlägget här: