mina vänner i korridoren

Hej! Idag har jag suttit hemma med en choklad och ljus på min bricka, blev ingen träning utan bara massor av Sea Salt Caramel och mys! Hade ett väldigt lyckat möte med min gamla professor, han är verkligen Guld värd! Jag minns när jag började på college och såg hur vissa hade fina relationer med sina lärare, fick rekomendationsbrev och pratade om framtida jobb - nu är jag en av dem! Jag gick genom korridoren med Affärsjuridiksläraren, Accountingläraren och Businessläraren; och hejade som om det vore min vän! Det trodde jag inte för två år sedan. Hur som helst, business department vill gärna att jag ska föreläsa om drömmar, att leva med fördomar och hur man bygger en framtid; men jag vet inte om jag har tid eller mod till det! Jag har drömt om det länge men det känns ändå som ett stort steg, 100 pers har man ju stått inför innan men inte så sårbar ... Vi får se! Nu ska jag ta massor av mer verktabletter, en järntablett och en sömntablett, min röda vecka är verkligen inte att leka med, har gjort slut på en hel Advil burk! Hörs imorgon! Tänkte måla ägg på något roligt sätt ochså ska jag fika med vännerna! 
---
När jag var liten så sparade jag alltid påskägg och krossade dem i bitar för att ha i en låda, som rosa glittrigt konfetti - frågan är varför? Jag kunde aldrig svara på det... 
 
Lånat från: Roombysofie.se
Kommentera inlägget här: