Hipp som happ

Hej! Blev ännu sämre idag, ont i hals och kropp... Vaknade tidigt och ål frukost framför Malou, orkade inte ha på mig kläder eller fixa mig så det blev träningskläder (mest bekväma). Gick på en snabb lektion, handlade kvarg och parmesan (konstiga kravings) på Whole Foods och la mig i soffan med valdokumentärer! Gud vad havet är coolt alltså, men tufft. Imorgon ska jag iväg på en happy hour om jag orkar, annars bara mysa runt hemma. Kanske köpa tulpaner. Skönt att skolan går så bra tycker jag, så stolt över mig själv! Har anmält mig till en skrivtävling på skolan där man vinner en medalj och lite ekonomiskt tillskott... Man läser den inför alls honors students och får sedan stanna för diskussion, vore så häftigt! Ämnet är Beauty och man får tolka det helt som man vill.... Kan bli spännande
På flygplatsen innan Vegas, vore kul att ha det framför sig igen! 
Kommentera inlägget här: