helgen

Fredagen blev inte riktigt som jag tänkt! Började med att gå lite på stan med vännerna, fika och köpte nya ramar (mina gamla ramlade ner i golvet och gick sönder). Sedan hade vi pluggstuga med vin och tacos innan vi åkte iväg till ett pre party hos tre tjejer och deras vänner. Hade verkligen inte tänkt att gå ut denna helg utan bara ta det lught och få pluggat - men icke sa nicke när några glas hade kickat in! Det blev en väldigt rolig kväll på Indocine men jag kom hem utan att vara för snurrig, vilket var skönt ...
Blev en enkel outfit med en läcker väst och helsvart!
Igår var vi hemma och pluggade jag och Malin med lite gott tilltugg och mystv. Såg Mig äger ingen med Persbrant och blev väldigt gripen, vilket manus! Killen var inte lika taken away men jag som helst ser filmer där man ska tänka mycket (där det finns rum att analysera och inte behöver sitta på helspänn) älskade fimen! 
Kommentera inlägget här: