ett inre lugn

Jag är så stolt över mig själv! Jag är ju, vad man kan kalla, en känslo människa - som känner väldigt mycket känslor om saker och ting, vill jag inte göra något så har jag svårt att göra det; det går liksom inte att "bara göra det" som killen säger. Många gånger har jag blivit för rastlös och brutit upp ett mönster i mitt liv för att jag inte längre tycker att det är roligt, hittar nästa steg eller helt enklet suktar efter en nystart. Nu har jag i flera år varit lugnare och inte kastat mig ut för stup utan varit tålmodig och börjat slutföra saker. Jag är inte lika extrem helt enkelt! Det är inte så svart och vitt, livet, utan jag kan ha lite av allt och kombinera olika livsstilar istället för att hoppa mellan dem utan att tänka på vad jag lämnar efter. Jag är så mycket mer lugn i mig själv och så lycklig just nu! Dags att skriva uppsats! Beställde hem en ny duk från H&M idag, riktigt bra pris och himla fin!
Kommentera inlägget här: