en blank dag

Vilken dag alltså ... Jag är så himla nervös över hur det ska gå med mitt visum! Jag vill ha jobbet - och de vill ha mig som store manager, hur svårt kan det vara?! ALDO är en butik som jag är inne mycket i och fullkomligt älskar! De har skor, väskor och smycken som verkligen känns som "mig". Innan jag fick samtalet så tänkte jag skriva ett inlägg om hur skönt det är att träna på morgonen, eftersom jag har ett behov av att hålla mina dagar fria; om jag skulle få för mig att skriva en bok, starta ett företag eller föreläsa någonstans (jag vet att det låter konstigt - men sån är jag). Det är givetvis inte varje dag som jag gör detta, inte ens en gång i månaden, men jag vill göra någonting storartat - varje dag. Därför får jag lite panik när jag har en träning inplanerat klockan sju - mitt i min produktiva dag, hehe. Nu blev det ju ingen träning, jag stod bokstavligt talat och höll i maskinen när hon ringde från ALDO... Pojkvännen frågade om jag skulle med till gymmet vid halv sju men då svarade jag att det skeppet har gått! Min move för att träna är använd idag, så nu har jag istället skrivit en uppsats, druckit kaffe och målat naglarna. Dessutom gjorde jag en lista på vad jag vill göra inom den närmsta tiden:
- Föreslå att blogga för skolan istället för att föreläsa - för att göra namnet känt innan jag pratar.
- Resercha en ny idé jag har ... Riktigt bra tror jag!
- Bestämma min sommar: Blir det LA och utforskning eller Sverige och utmattning? 
                                                                     ¤¤¤¤
Sorry for not translating anymore guys, I will give it another shot when I have my own domain and can have google do it for me (without the weird tranlsations) :- )). 
Kommentera inlägget här: