checkar ut

Välkomnar helgen med Bo Kasper och rödvin! Helt slut men tyvärr kan jag inte slappna av riktigt ännu, jag har så otroligt mycket som ska in nästa vecka... Ska sitta och skriva hela kvällen, imorgon ska jag skypa med en sida av familjen under deras påsklunch! Kommer att bli spännande. Precis som jag visste så kunde jag inte vara mer nöjd över att jag tränade imorse, nu kan jag sitta här i myskläder och äta choklad med gott samvete. Jag minns när jag och mamma tränade 4-5 dagar i veckan, vi hoppade alltid (nästan) över fredagsträningarna! Man kommer hem och är helt slut, korkar upp en flaska och tar på sig myskläder. Tänder ljus, äter en fet middag och drar ihop gardinerna - vem orkar träna då?! Nej... Nope. 
På söndag ska vi kanske iväg till påskfirande i Ventura hos Jacobs pojkväns syster och hennes familj, imorgon ska vi till Outleten en snabbis annars är det bara näsorna i böckerna som gäller!

Welcoming the weekend with some relaxing music and red wine! Completely out but unfortunately I can not relax just yet, I have so much to be turn in next week ... Should just sit here and write all night, tomorrow I'll skype with one side of the family during their Easter lunch! Will be exciting. Just like I knew I could not be more pleased that I worked out this morning, now I can sit here in nightwear and eat chocolate with a clear conscience. I remember when my mom and I trained 4-5 days a week, we always skipped (almost) over the Friday training sessions! You come home and is completely depleted, corks up a bottle and takes on nightwear. Light candles, eat a fatty meal and pulls together the curtains - who would bother to work out then?! No ... Nope.
On Sunday, we might set off for the Easter celebration in Ventura at Jacobs boyfriend's sister and her family, tomorrow we will go to the outlet for a quickie otherwise it's just our noses in the books that matters for this weekend!

Kommentera inlägget här: