uppköp

Hej på er,
Nu är det söndag kväll och jag har lagt mig till rätta i sängen med kvällens läsning i en hög på skrivbordet. Helgen har varit väldigt blandad och rolig, vi fungerar så bra ihop Anton, Markus och jag! Igår hade vi vänner på besök tills långt in på natten, vi spelade galenpanna, pratade psykologi och drömmar. Min intervju blev inställd och framputtad... Imorse när vi vaknade var det snabba puckar iväg till en visning, vi har ju mailat runt lite för att se om vi kan byta. Dels för att kunna forstätta bo ihop men också för att se om vi kan hitta ett ställe med balkong eller möjlighet till grill, solning och luft utan att åka en lång bit. Vi bor trots allt i Kalifornien! När vi anländer till visningen är det många andra som vill ta del av den lika mycket som vi. Lägenheten har två våningar, är helt nyrenoverad med vita väggar och ek-golv. Sovrummen är gigantiska med högt i tak, takfläktar och badrum tillhörande. Det finns en uteplats där vi kan ha ett bord och en grill - sist men inte minst POOL! Ja, så jag får ångest x100 för att jag vet hur ledsen jag blir om vi inte skulle få den nu när vi vet hur fin den är! 2 timmar senare ringer telefonen och ger oss ett JA, VI FICK DEN! Så nu flyttar vi på lördag. Den här lägenheten ligger nära skolan, nära havet och nära centrum - men på en kulle som omringas av lite natur och utsikt. perfekt!
                                                                      Igår köpte jag en hatt!
 
Kommentera inlägget här: