traditioner

Hej på er! Äntligen är det "helg"! Jag vet inte vad som händer men helt plötsligt är jag superstressad varje dag - skolan är verkligen extrem den här terminen. Igår påbörjade vi våran Hämtmat På Onsdagar tradition och kickstartade med thai, ha ha. Mysigt påhitt som Anton införde. Idag föreslog jag frukost på Starbucks varje måndag, vi åt där idag eftersom vi inte hade någonting hemma - SÅ MYSIGT. Det är så roligt här att det är packat med folk klockan 7; vissa övar inför ett prov, andra inför en jobb-presentation och somliga njuter av en timmes frukost med en vaniljlatte och rostad bagel med cream cheese (japp det gjorde jag). Imorgon ska jag presentera min idé för övriga i e-lounge gruppen och hoppas på startkapital-stipendium men ärlig talat känner jag mig lite stressad och trött just nu så det känns lite halv-jobbigt. Det kommer att ha ändrats imorgon när kavajen är på tror jag. Desstuom åker vi till vegas imorgon! Mina kollegor är där, tre av dem, så jag och Markus möter upp dem! Superkul.
Kommentera inlägget här: