tillbaka

HEJ PÅ ER! 
Jag har inte haft internet på fleera dagar så ursäkta för dålig uppdatering... Nu har vi i alla fall flyttat! Det har varit så fruktansvärt mycket att stå i med skola, flytt, och privata saker som kommit upp och skapat kaos. Känner mig helt psykiskt utmattad och mörbultad men jag hoppas att helgen kan innebära att jag kan plugga ikapp och ta bort en sten från bröstet. Jag älskar i alla fall våran underbara lägenhet med skyhöga tak och nymålade väggar, poolen och vår fantastiska säng! Markus och Anton är så mysiga och snälla och vi fungerar så fint ihop. 
Möblemanget kunde ju varit bättre om man hade haft dyrare (större) och fler möbler, men vi är ju faktiskt studenter så det får vara lite tomrum! Min projektlista har jag inte rört ännu men näst på tur står att träffa Designern för en intervju och min B-day ... Vegas? Vi får se! 
Här är bilder från vårt hem! 

 
Kommentera inlägget här: