tack !

Så glad idag. Jag är så tacksam över hur många underbara människor det finns som tar sig tid att skriva till mig och beudra det jag gör. Det ger mig så mycket energi och jag blir så glad över att få inspierera - jag har alltid känt ett behov av att göra det. Igår pratade jag med min vän ang min skådespelar karriär, han sa; Louie, I bet you are great at acting and lovet it, but you will never work as an actor, you are too smart and clever for that business. Youre an entrepernour" Det tog en stund för orden att sjunka in men tillslut kändes det riktigt bra. Jag vet inte om det är sant eller inte men hur som helst var det något jag ville höra just nu, där jag är idag. Om ett par år kanske jag visst vill testa den branshen men just nu håller jag med min vän Jarid. Igår åt vi först middag på en mysig restaurang och gick sedan vidare till ett ställe med live band, jag och Markus dansade oss helt slut! 
Lite bilder innan vi skulle gå:
 
Kommentera inlägget här: