puh

Ojoj, vilka dagar ... Evigt pluggande utan att någonting går in i skallen, tårar, ångest och lyckorus. Resultaten efter proven var inte så bra som jag hoppats, men det går alltid att göra om och göra rätt (nästa prov). Jag vet att jag kanske borde fokusera på BARA skolan och inget företag, bok, blogg, eller skådespeleri tankar men så funkar inte jag, som ni vet. Så, nu är det bara att försöka byta stategi och få allting att fungera 100%. Imorgon ska jag träffa läraren för Business, jag hann inte det idag eftersom vi hade prov - spännande att se vad han säger om en annan idé som jag har (service inte produkt). Angående Vegas är vi kluvna även där; ska man lägga pengar på spa-produkter och ligga hemma med böckerna eller åka iväg och dansa loss? Båda ger ju sina positiva resultat men tar ju ett negativt med sig: skoltrött och går in i väggen VS samla energi för mer pluggande. Vi får se... Nu ska jag skriva en uppsats och sedan hoppa i säng! Kämpa kämpa! Som sagt, allt roligt som händer just nu är faktiskt ingen stress - det är min bensin! 
Var tvungen att göra lite höstfint hemma idag (fast att jag solade och badade i poolen timmen innan i 30 grader...)
Kommentera inlägget här: