På rätt väg

Hej!
Fredag kväll i Santa Barbara. Fläktarna går på högvarv, vinglasen är tomma, Timbuktus nya variant av Alfons Åberg spelas högt medan Skype ringer och ringer. Det har varit en tuff och varm vecka men nu laddar vi om med fläktar och effektivt plugg. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa en designer angående assistentjobbet och försöka måla tavlorna klart. Sista dagen för att ändra mina klasser var igår så Mu har jag bestämt mig för att inte bli teater major här på sbcc - ska man bli skådis måste man ändå gå på en fristående skola med ett fokus: Acting. Så, jag ska kolla upp det inför nästa termin. Funderar på att söka en roll i skolans nya musikal! Why not?
Igår hade jag och Markus vänner på besök och gick sedan vidare till vår väns B-Day party, superkul kväll!

Kommentera inlägget här: