nu nu nu

Åh jag vill bara flytta nu nu nu! Sitter och planerar hur jag ska inreda och längtar så mycket tills att vardagen ska förändras och bli ny igen. Nu känns vår nuvarande lägenhet så trisst, ha. Idag var vi och skrev på alla papper, sedan tog vi en tur i området där vi ska bo - vilka slott som ligger runt! Det ligger på berget i SB vilket är där bla. Jennifer Aniston och Oprah bor, så det finns enorma hus. Så roligt att vi har detta vackra runt hörnet, blandat med natur och hav! Jag ska ta massor av bilder när vi flyttar in. Det som är så kul är att hyran blir billigare än vad vi har nu, ca 4500 / person - det är ju bra tycker jag, för att vara här! Vi ska till IKEA för att köpa saker till Anton på fredag, jag ska hålla mig till 1000 för att inte gå loss, man är faktiskt student och CSN är inte till för nya möbler varje kvartal... Tyvärr. Kanske en ljus-stake? 
Idag blev det hamburgare som en tröst för att vi vill flytta och för att vi har så mycket i skolan... Mysigt! Det gäller att försöka få upp lite roligt på en väldigt jobbig dag. 
 
Kommentera inlägget här: