IKEA

HEJ! Nu har vi precis kommit hem från IKEA där vi spenderat HELA dagen... Anton har köpt massvis av fina saker till sitt rum och jag fick tag på några fynd också! Ni får se mer imorgon, då flyttar vi! Just nu känns allt väldigt snurrigt, vi har liksom inte tid att flytta egentligen men nu är det så och orken får bara tas från extra-energi och pluggandet får vänta ... Jag bara längtar efter att lägga mig poolen på söndag och pusta ut! Nu med flytten ska jag försöka att sätta upp några bra mål som passar med nystart:
- Få saker gjort! Bättre lite per dag än inget alls ... 
- Börja träna mer för att få upp energi
- Inte komma in i samma vardagsrutiner som innebär att man bara ser genom tunneln varje tisdag, utan se varje dag som unik och en möjlighet att åka till LA för att jobba (om det blir av). 
- Skaffa fram bra motivtionsbilder som får mig att plugga bättre och mer effektivt. 
Här kommer lite bilder från idag! Underbara IKEA!

 
 
Kommentera inlägget här: